In de vorige tekst hebben jullie kunnen lezen wat onze plannen zijn om de online marketing een impuls te geven. Naast dat je online reclame maakt kan dat ook offline. Wat is voor ons als bedrijf de ideale manier om offline reclame te voeren en nieuwe klanten te werven. Wij willen als bedrijf zo groen mogelijk werken en weinig papier verspillen. Daarom is het adverteren via billboards niet haalbaar voor onze doelstellingen. Wat wel kan is bedrijven of particulieren vragen of ze met auto’s met onze gegevens van het bedrijf willen rijden. Hiervoor willen wij een vergoeding geven. Zo komt er geen papier aan te pas. Ook kunnen we een korte reclame voor televisie maken om mensen warm te laten lopen voor de Joodse cultuur en literatuur. Ook het tonen van reclame in bioscopen kan een optie om het publiek voor onze firma te winnen. Als deze ideeën tegenvallen zou je mensen een mond tot mond reclame kunnen doen. Ze kunnen dan bijvoorbeeld presentaties geven van wat het bedrijf doet en eventueel werken laten zien dat de firma de te koop aanbied. Om het papiergebruik te reduceren kun je deze presentaties op een powerpoint geven en de mensen laten neuzen op je webshop. Misschien is het ook een leuk idee om te brainstormen met mensen die veel weten van de Joodse cultuur en gewoonten. Dan kunnen wij als bedrijf ideeën uitwisselen. Misschien ontstaat daar een mooie samenwerking uit. Als offline reclame kan het bedrijf ook een groep mensen die bellen en informatie verstrekken over de diensten die het bedrijf aanbied. Misschien is het ook wel mogelijk om donateurs te werven die een hart hebben voor de Joodse cultuur. Misschien om de Joodse literatuur een input te geven kunnen schrijvers van deze boeken voorlichtingen op scholen geven. Niet alleen om het lezen leuker te maken, maar mensen leren dat de Joodse cultuur, rijk, smakelijk en bijzonder uitgebreid is. Op veel scholen is lezen niet meer populair. Echter door een goed verhaal kan het boek weer populair worden. Daar kan dit bedrijf bij helpen. Dit waren in een notendop die ideeën die ons bedrijf heeft op gebied van offline marketing. Dus heb je interesse gekregen in het bezoeken van onze website of om een dienst af te sluiten; vraag dan ons bedrijf voor een deskundig advies. Het bedrijf is heel erg gericht op transparant werken. We werken uitsluitend met mensen die bij voorkeur iets weten van literatuur en de Joodse cultuur. Dus wil je kennismaken met een bedrijf dat echt een Joodse visie heeft en open staat voor de Joodse cultuur kom dan bij ons werken of bestel een product of dienst.